Arkadaşlar şu anda ülkemizde yaşananların ve bu olayların toplum nezdinde yorumlanmasındaki yanlışların

Arkadaşlar şu anda ülkemizde yaşananların ve bu olayların toplum nezdinde yorumlanmasındaki yanlışların (tabii kendi fikirlerim çerçevesinde) tamamen bilmeyişimizden dolayısıyla yorumlayamayışımızdan kaynaklandığını düşünüyorum.Dolayısıyla okumanın öneminin bir kat daha arttığı kanaatindeyim. Bu blogda okuduğum kitaplardan paylaşımlarda bulunacağım.Bakarsınız (belkide) biri bunlardan faydalanır diye düşündüm. Kitaplardan altı çizilesi passajları burada yayınlayacağım umarım ve Allah'tan dilerim uzun soluklu bir çalışma olur.

aydalanır diye düşündüm

Arkadaşlar şu anda ülkemizde yaşananların ve bu olayların toplum nezdinde yorumlanmasındaki yanlışların (tabii kendi fikirlerim çerçevesinde) tamamen bilmeyişimizden dolayısıyla yorumlayamayışımızdan kaynaklandığını düşünüyorum.Dolayısıyla okumanın öneminin bir kat daha arttığı kanaatindeyim. Bu blogda okuduğum kitaplardan paylaşımlarda bulunacağım.Bakarsınız (belkide) biri bunlardan faydalanır diye düşündüm. Kitaplardan altı çizilesi passajları burada yayınlayacağım umarım ve Allah'tan dilerim uzun soluklu bir çalışma olur.

Arkadaşlar

Arkadaşlar şu anda ülkemizde yaşananların ve bu olayların toplum nezdinde yorumlanmasındaki yanlışların (tabii kendi fikirlerim çerçevesinde) tamamen bilmeyişimizden dolayısıyla yorumlayamayışımızdan kaynaklandığını düşünüyorum.Dolayısıyla okumanın öneminin bir kat daha arttığı kanaatindeyim. Bu blogda okuduğum kitaplardan paylaşımlarda bulunacağım.Bakarsınız (belkide) biri bunlardan faydalanır diye düşündüm. Kitaplardan altı çizilesi passajları burada yayınlayacağım umarım ve Allah'tan dilerim uzun soluklu bir çalışma olur.

Arkadaşlar

Arkadaşlar şu anda ülkemizde yaşananların ve bu olayların toplum nezdinde yorumlanmasındaki yanlışların (tabii kendi fikirlerim çerçevesinde) tamamen bilmeyişimizden dolayısıyla yorumlayamayışımızdan kaynaklandığını düşünüyorum.Dolayısıyla okumanın öneminin bir kat daha arttığı kanaatindeyim. Bu blogda okuduğum kitaplardan paylaşımlarda bulunacağım.Bakarsınız (belkide) biri bunlardan faydalanır diye düşündüm. Kitaplardan altı çizilesi passajları burada yayınlayacağım umarım ve Allah'tan dilerim uzun soluklu bir çalışma olur.

Okuyalim-Uyanalim

Arkadaşlar şu anda ülkemizde yaşananların ve bu olayların toplum nezdinde yorumlanmasındaki yanlışların (tabii kendi fikirlerim çerçevesinde) tamamen bilmeyişimizden dolayısıyla yorumlayamayışımızdan kaynaklandığını düşünüyorum.Dolayısıyla okumanın öneminin bir kat daha arttığı kanaatindeyim. Bu blogda okuduğum kitaplardan paylaşımlarda bulunacağım.Bakarsınız (belkide) biri bunlardan faydalanır diye düşündüm. Kitaplardan altı çizilesi passajları burada yayınlayacağım umarım ve Allah'tan dilerim uzun soluklu bir çalışma olur.